dinsdag 5 april 2011

Bloeien en nog eens bloeien...




Deze foto's heb ik gister ook gemaakt. Dit is in de siertuin.
De kersenboom bloeit. mooi met als achtergrond de rode muur van de buren.




De witte spirea hebben we toen we vanuit Alkmaar hier naar toe verhuisd zijn in een pot meegenomen.
Hij voelt zich hier [nu in de volle grond] erg goed thuis.



Deze foto heb ik door het open raam genomen.
Als je goed kijkt zie je hoe een meesje een aanval op mijn halve mandjes doet.
Goed nestmateriaal! Gelukkig zitten er nog geen plantjes in.


Aan de andere kant bloeit het amandelboompje. Ik ben echt dol op bloeiende bomen en struiken.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Diny ,
    het is prachtig als de bomen bloien . Ik hou er ook erg ervan . Ik heb de mesje ontdekt .
    Ik wens je een leuke dag en veel plezier met je bloiende bomen .
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen